26.4.13

Μια μέρα θα γίνω σπουδαία συγγραφέας.

fluoxetine hydrochloride
If you are taking Fluoxetine hydrochloride, or you care for someone who is taking Fluoxetine hydrochloride, you need to look out for changes in thoughts or behaviour.


  μετράω. ένα δύο τρία τέσσερα πέντε έξι έφτα οκτώ εννιά.
μου έρχεται αναγούλα.
το ξεπερνάω.
πόσες φορές θα πρέπει να παίξεις με τον θάνατο μέχρι να τον νικήσεις για πάντα;
είμαστε στη τρίτη παρτίδα.

όταν ήμουν κάποιους μήνες μικρότερη μου άρεσε να παίζω με τον εαυτό μου.
ξέρεις περνάς μια φάση που βαριέσαι, δεν έχεις να χάσεις πολλά και λες, για να δω, 
πόσες μέρες μπορώ να μην φάω τίποτα;
πόσο βαθιά μπορώ να σκάψω τον εαυτό μου;
στα πόσα χάπια θα πεθάνω;
ποια ποσότητα αίματος είναι τρομακτική;
ποιο είναι το σημείο που φτάνεις να πιστεύεις πως αυτή τη φορά έκανες μαλακία και δεν θα επιβιώσεις;



για να δω.
σε πόσες μέρες θα αρχίσω να δοκιμάζω ξανά τα όρια μου;
 
 


No comments: