29.4.13



Πρέπει να προνοείς.
Πρέπει να κάνεις τις δουλείες σου νωρίς γιατί δε ξέρεις τι θα συμβεί μετά.
Τώρα όσο είσαι καλά.
Εγώ κάνω τις εργασίες μου.
Μου έχουν μείνει χίλιες λέξεις.
Γαμησέ τα φιλαράκο δεν έχω ιδέα πως θα τις γεμίσω.
Γαμημένες οι λέξεις.
Σκέψου τες.
Γαμημένες.
Αν δεν υπήρχαν δε θα χρειαζόταν να πει κανείς τίποτα.
Θα υπήρχαν άλλοι τρόποι συνενόησης.
Μπορεί το αλφάβητο να υπήρχε με τα μάτια.
Ή με τα μαλλιά
δε ξέρω πως κάπως.
Αν δεν υπήρχαν οι λέξεις δε θα λέγαμε ψέμματα γιατί δε θα λέγαμε.
Αν δεν υπήρχαν οι λέξεις θα μπορούσες να διαβάσεις τι θέλει ο άλλος μέσα στο βλέμμα του μάλλον.
Κλισέ, αλλά είναι κλισέ για κάποιο λόγο.
Αν μπορούσες να δεις για να καταλάβεις όντως τι σου λέω δε θα συνέβαινε τίποτα απόλα αυτά.
Εγώ θα ήμουν καλά
Εσύ μακριά
Και η άλλη θα χόρευε για να μπορεί να εκφραστεί με κάποιον άλλο τρόπο.
Θα μασταν πιο αγνοί καταλαβαίνεις;
Οι λέξεις είναι πολύπλοκες και ηλίθιες.
Δε ξαναμιλάω ποτέ και σε κανέναν.

No comments: