3.5.13

Sexploitation
τι ξέρω γι'αυτό;
τίποτα
sexploitation.

independent
independent
independent

η επιτυχία των ανεξάρτητων ταινιών και της προσπαθειάς τους να εξερευνήσουν θέματα που δεν άγγιζε το Hollywood έγκειται στο ότι αμέσως απαγορεύτηκαν ή θεωρήθηκαν κατάλληλες για άτομα άνω των 17. Επιτυχία. Η κοινωνία του χόλιγουντ μας φοβάτε.

sexploitation
independent

τα πόδια μου είναι μουδιασμένα
sexploitation

γιατί θέλω να κάνω ναρκωτικά;
γιατί θέλω να κάνω σεξ;
γιατί θέλω να πονάω;
sexploitation
τί δε μου φτάνει;
τί άλλο χρειάζομαι;
sexploitation
είμαι καλή μαθήτρια
δε με τρομάζει τίποτα
όλα είναι άριστα
κοίτα με είμαι άριστη
δε με τρομάζει
τίποτα
τίποτα
exploitation
τα μάτια μου είναι μουδιασμένα
τα χέρια μου βρωμάνε τσιγαρίλα
sexploitation
είμαι δεκαεπτά.
είμαι έγγυος
είμαι δεκαπέντε
έκανα σεξ
σε μισώ
γιαυτό σε πήδηξα
sexploitation
όλα είναι sexploitation

No comments: