12.6.13

καλοκαιρακι βραδινο μπανακι

Σήμερα με τσίμπησε το πρώτο κουνούπι για φέτος και ενθουσιάστηκα.
Μετά με ξανατσίμπησε και με εκνεύρισε. Προς το παρόν μετράω πέντε τσιμπήματα. Στο τέλος θα ξερνάει το ηλίθιο.




Προχθές ήσουν και καθόσουν στη παραλία με διαφορετική εμφάνιση σχεδόν όσο διαφορετική είναι και η δική μου.
Είχα πιεί πολύ αλκοόλ, πολύ μντ και πολύ μπάφο.
Άμα τα μπλέκω αυτά χάνω τη ψυχραιμία μου
(έχει πλάκα πόσο συχνά οι άνθρωποι λένε "έχασα τη ψυχραιμία μου" και είναι τρομακτικό πόσο εύκολα τη χάνω πλέον.)
Τα κορίτσια βάφουν πολύ συχνά τα μαλλιά τους τελευταία.
(τα έβαψα και εγώ.)
Δε σε κοίταξα καθόλου.
Σου έδωσα το χέρι χωρίς να σε κοιτάω και μάλλον ούτε εσύ με κοίταζες ποτέ γιατί δε μου το έδωσες πίσω.

Τί κάνουν τα κορίτσια συνήθως;
εγώ φταίω το ξέρω γιατί πέταξα το ροζ μου το ξυραφάκι και τώρα ξυρίζω τα πόδια μου με ένα αντρικό.
γι'αυτό δε ξέρω πως να φερθώ και αναγκάζομαι να κόβω το κεφάλι μου και να χαράζω τη μύτη μου μπας και πάρω μπρος.

No comments: