21.6.13

Οι δύο ξένοι

Not Going Back To The Harbour (High Tide Version) by Lanterns On The Lake on Grooveshark


Χορεύεις και τρελαίνεσαι λες και χορεύεις ωραία.
Χαζομάρες.
Τα πάντα σου.
είναι
χαζομάρες.
Δεν απευθύνεται η απέχθεια μου προς την ανικανότητά σου,
κινείται προς τη σταθερότητά σου.
Στο πως επαναλαμβάνεις τα πάντα σου.
Βαρεμάρα μέχρι να ξερνάω. Αυτό.
Έμεινε μόνο ένα τίποτα και από αυτό με τραβάς μαζί στις δουλείες σου.
Το τίποτα που προσπαθώ να κόψω με τα δόντια μου.
Για τίποτα καλά κρατιέται.
Δε παύει να είναι ένα τίποτα όμως.






Εδώ εγώ με κάνω βίντεο.
Είμαι τόσο ανεξάρτητη και χειραφετημένη.
Μέχρι πρότινος ήθελα τον γάλλο μαρκορά να με ζωγραφίζει, να με φωτογραφίζει και να με κάνει ταινίες.
Αργότερα όμως όταν αποφοίτησα από το σχολείο σου συνειδητοποίησα πόσο μαρκοράς είμαι.
Περισσότερο από όλους τους αξύριστους μαρκοράδες που έχω πηδήξει έως τώρα.
Κοίτα τι ωραία με κάνω βίντεο.
Πιο καλά από όλους σας.













No comments: